Gunes05 bebeklil evresinde göx mjanesi doğustan katark var mı yok mu sanırım ona bakıyorlar bebeklık evresnde goturdkten sonra 2 ve ya 3 yasnda da da muhakk göz doktoruna muane amaçlı goturn ozaman makınayla bakılıyor ve herhangi bi göz sorunu varsa ozaman cıkıyor biz 40ndan sonra baktırmıstk bıse yok demıstı doktor 2bucuk yasnda bıdaha goturduk ilaç dokup bakıldı bi sorn yok dedi alerji oldu gözü şişti föz doktoruna götürdk tesadf öprendkki gözünde az da olsa göz kayması varmıs 3 yasına kadar göz kontrlu muhakk yaptırın erken tedavi edılr ılerlemez en azından