Kendimi toparlayamıyorum cocuktan sonra asiri değiştim.bebegimi cook seviyorum ve cok hasssasm kimse ellemesin dokunmasn istyrm yanls anlaslmasn esim esimin ailesi kendi ailem dışında.ojlarda sknti yok ve esimle surekli kavga ediyorum esim benm kadar özenli davranmıyor diye ve artk oda yoruldu bikti gecen konstk cok kırılıyorum artk dedi .eskiden gozum eşimden başkasını gormezdi smdi hic gözüme gelmiyor sadece cocugum var gbi dünya ondan ibaret gbi.basta esim suçlu cocuktan sonra değişti diyordum meger benden kaynakliyms onu farkttm .ona olan ilgim cok azaldi surekli kızıyorum surekli kavga çıkıyorum. Evlilgm ciddi anlamda zarar görüyor hergun bugun daha iyi olcak diyorm ama yok yine ayniym bemm gbi olan varmi annelik psikoljisi mi ne bu böyle ya ki cocuk olmadan önce esimi ilgiisz bırakan kadınlara içten içe kizardm derdm cocuk ayri es ayri niye eşlerini ilgisz bırakıyorlar dige ama inanın onlardan beter oldm