gul_me_0 aynısı ya valla yasadiklarimiz aynı. beşik seklinde olandan mi aldin ondan aldik ama durmadı simdi tavana asilandan aldim bu gece kurucaz dualar ediyorum inslalah durur yoksa işim yok kötü 1 saniye durma dinlenme yok sürekli kucagimda saga sola salla hoplat bir de üstüne ev isleri . dikişlerim enfeksiyon kalmış fazla hareketten ve terlemekten sanırm. yarın doktora gidicem