Karacocuk Kızlar 9 aylık bebek için kilot bezmi normal bez mi kullanışlı. Emekleme yürüme yok daha. Şuan 4 numara molfix kullanıyorum küçük geliyor. 5 numaraya nasıl geçmeyelim
elifzeze Karacocuk kullanabilirsiniz külot bez bende kullandım ama sleepy markaydı bizim aldığımız cırt cırtlı da iyi külot bezi de iyiydi hala kullanıyorum sızdırma vs olmuyor tabi uzun süreli kalmazsa bez
Mavilim55 Karacocuk külot bez çok iyi asla sizdirmiyo ben bi paket kilot bezden sonra eşim bulamadı normal aldı külot bez o kadar rahatmış ki giydirmesi olsun rahatlığı olsun sleepy natural kullandım çok güzel