pasaklisinkukuli canim karbonatli su yap ,gazli bezi paraamgina sarip karbonatli suya batirip dudaklarini agzinin icini diline felan sil.Bana doktorum demisti.Gunde 2,3 kez sil geciyor.Birde emziriyorsanda mamada veriyorsan cok az birkac damla su ver agzina.Bunlar hep doktorumun önerisiydi.Bu yaptik gectik cok sukur🙏