Esleminannsi029222 Hayırlı günler. Hanımlar 34 önce doğum yaptım 2 hafta kanamam oldu 2 haftada sarı akıntı geldi bu 3 gündür ise aday kanamasına benzer kanamam var acaba adet mi oluyorum böyle bir şey başına gelen varsa yardımcı olabilir mi
Mery103 Esleminannsi029222 evet canim normal bende kirkimin içinde olmuştum sonra da düzenli olarak devam etmişti her ay
Mmeelliikkeee Esleminannsi029222 benimde öyle oldu canım kesildi sonra başladı kontrolde kanamam vardı rahim duvarı kalın adet kanaması demişti dr . Annemde öyle olmuş kırkın sonunda adet olmuş üç doğumu var. Olabiliyor yani .. ama kontrole gidersin tabi 40 dolunca