Mutlubirperi_ Kızlar bebeğim 13 günlük gaz sancıları başladı kimyon çayı içiren var mı aranızda bi çay kaşığı kadar içiriliyormuş sanırım internette de gördüm ama güvenemedim deneyen var mı yada farklı bir çözüm yolu var mı
Deletedmom_62 Mutlubirperi_ bebeğim 2 aylık ben arada veriyorum 2 çay kaşığı. tamame kesmese de bir tik faydası var
Ebruliiiiii Mutlubirperi_ emzirip emzirmediğinizi bilmiyorum ama eğer emziriyorsanız çayı yapıp siz için ben öyle yapıyorum baya faydasını gördüm bebeğe vermek bana çok doğru gelmiyor
Mutlubirperi_ Mustafam-elifim görümcemde vermiş ama bilemedim ya ilk çocuk benim ondan biraz korkuyorum