Edaisk bizimki unico babymallda indirimden 2100 tlye aldik. Su an en ucuz nerde bilmiyorum ama casual indirimde denk gelirse degerlendirin bir de yazmayi unutmusum ebebek’in kendi markasinin oto koltugu var o da cok iyi biz baya bekledik ama stokta yoktu. Olsa 1500e onu alacaktik. O olmayinca chicco aldik.