brmelekannsi çoook geçmiş olsun 10 gündür aynı durumdayız. Antibiyotik öksürük şurubu içiyor hala. Burnu mutlaka açık olsun , serum fizyolojik vs. Ben arada limon da yediriyorum, ıhlamur da vermeye çalışıyorum. Bir de nebulitezör aldık onu da kullanıyoruz