Selmaa16 sabah yarım yumurta sarısı ile labneyi biraz da su ile karıştırıyorum ,böyle sevdi yiyor.ağzını açıyor ta uzaktan😅öğleden sonra da sebze haşlayıp ezip veriyorum,öyle çok sevmedi ama bir iki kaşık yemesi yeter.ben sebzeye de biraz labne ekledim ,daha çok yedi.anne sütü alıyor zaten.dr dedi ki %80 anne sütü, %20 ek gıda bu aylarda.yani az da olsa tatsa yeter şimdilik,o yüzden çok da sorun etmeyin ama şu labne ile karıştırmayı bi deneyin isterseniz,bizde işe yaradı.birkaç damla da su ekledim kıvamı olsun diye.mesela birkaç damla anne sütü eklemiştim o şekilde de yemedi.ağır geldi belki ,bilmiyorum.ama denemekten yılmayın,az da olsa ağzına değsin.😇sevgiler🌸