Ozlem2904 Mercan28 hangi bezi kullanıyorsunuz. Oğlum 10.5kg molfix 5 numara oluyor sanırım o kg lerde 4+ kullaniyoduk
ozgennk Oğlum 1 yaşında 5 numara kullanıyoruz acaba büyük numaraya mı geçmeliyim bilemedim şu an ben de salonda iyi de geliyor 10 kg