Hatay31 Merhaba arkadaşlar sorum başlıkta da belirttiğim gibi sizce 2 yıllık iş olanağı en iyi bölümler hangisi ?? Ben x mezunuyum işim çok iyi heryerde iş bulabiliyorum falan dediğiniz bi bölüm var mı ?? Önerileriniz nelerdir ??
Alya-Sena Hatay31 tibbi sekreterlik oneririm onun kursuna gidiyorum suanda nasip olursa 2 yillik bolumunude okuyacagm ozellerde hastahanelerde kolay is bulunuyor devlet e de kpss puani gerekiyor
Anesanne Hatay31 canim 2 yıllık sağlık bölümlerini yazabilirsin. Hangi şehirde olduğuna göre değişse de özelde çalışma imkanı da var.
Noname21 Hatay31 2 yil 9kumanin bir mantığı kalmadı ama illa okuyacaksın cocuk gelişim uzerine oku onların js olanakları biraz fazla.
Lidya-t 4 yıllıklar bile her yerde iş bulamazken 2 yıllıkların iş bulması artık imkansız.Bu sene meb bile 2 yıllık olanları ücretli öğretmen olarak almadı çoğu açıkta kaldı.
DiDoCe Lidya-t onlar hikaye şuan 2 yıl mezunu ücretli öğretmenlik yapan teyzem var kuzenim var 😃 acı ama maalesef işlerine geldiği gibi
Anesanne Lidya-t katılmıyorum 2 yıllık anestezi bitirdim. Benimle beraber mezun olan 4 yıllık bitiren boşta olan çok tanıdığım var. Ve benim bölümüm hem ozelde hem devlette şansı daha yüksek
Alya-Sena Lidya-t neden imkansiz olsun sececegn bolume bagli 2 yillik okuyup calisan cok tanidigm var
Pamuk_bebegim42 Alya-Sena Merhaba kursuna nerde gidiyorsunuz birde kurs belgesi alınca özeller de falan çalışabiliyor musunuz ücreti ne kadar kursların
Hatay31 Alya-Sena evet tıbbi sekreterliği bende düşünüyorum hatta bi tanıdığım kpss 80 ile atanmıştı ama dersleri çok mu sayısal acaba
Alya-Sena Pamuk_bebegim42 merhaba ben ismek in actigi kursa gidiyorum tibbi sekreterlik hasta kabul diye geciyor ucreti yok yani hocamiz ozellerde rahat is bulunur tabi bilgisayar filan bilmeniz lazim devlette calismak icin 2 yil universite ve kpss istiyorlar benm cevremde cok var bu kursu bitiŕip ozelde calisan
Alya-Sena Hatay31 yani sayisal var evet biz tibbi terminoloji tibbi terimler ile basladik bilgisayar uzerinden gene uygulamali gosteriyor hocamiz. Evet devlete 70 de alsan gene sansin var ya kuzenm oyle girdi hasta kabul olarak sonra kendini gelistirip doktor yanina cikti.
Alya-Sena Anesanne anestezi nasil liseyi saglik mi okumak gerekiyor acaba unide onu okumak icin ben onuda dusundumde liseyi acikdan duz bitirdgm icin olmaz heralde dedim
Anesanne Alya-Sena hayır liseyi anestezi okumak zorunda değilsiniz. Herkes iki yıllık anestezi yazabilir. Bence birçok 4 yıllık bölümden şansı daha yüksek. Sadece anestezi için demiyorum 2 yıllık sağlık bölümleri
alisinannesi63 2 yıllık çocuk gelişimi mezunuyum özel kreşlerde çok çalıştım iş imkanı çok fazla. Maaşı da kuruma göre değişiyor çok az veren de var iyi veren de var. Diğer 2 yıllıklar boş belki sağlık bölümlerinin yine özelde imkanı çok