Bizde kullanıyoruz.. Rapor çıkardı doktorumuz eczaneden aldık herhangi bir ücret ödemedik. Tadı diğer mamalara göre kötü evet ama doktorumuz içine pekmez katabileceğimizi söyledi bize.. Ben doğduğundan beri hep sütümü sağdım ve buzluk sütü içmeye alışkın oğlum, benzer tad olduğu için bir sıkıntı yaşamadık. Bebeğiniz sadece sizi emdiyse tadı farklı gelebilir belki pekmezle deneyebilirsiniz ama doktorunuza danışın tabiki 🌼