Benimde oğlum 4 aylık bu hafta kanal tedavisi yapılacak şimdden ara ara süt sagıp dolaba atıyorum . Doktorum tedaviden sonra 5-6 saat emzirmememi ve ilk sütümü sagıp çöpe atmam gerektiğini söyledi . Bende o kadar uzun süre aç bırakamayacagım için şimdiden az az koyuyorum