Yaa kızlar 5 ay oldu doğum yapalım 4.ayda kanamam oldu tamam dedim adet oluyorum bu sefer erken oldu dedim 22 gün sürdü tam 12 gün sonra tekrar kanamam başladı ama öyle böyle değil pes dayanmıyor üst baş kalmıyor normal değil bu durum değil mi hiç böyle olmadım hayatımda ben üç güm normal olurdum dördüncü gün kesilirdim doktordan randevu aldım gideceğim daha sormak istedim size de