Oglunasikbiranne08 Mervee12 1 hafta sonra tırnakları tam uzayınca kestim . Eldiveni de o zaman çıkardım takmadım daha da .
Aden0508 Doğumhaneden çıkar çıkmaz eldivenleri çıkardım bir daha takmadım 😅 tırnaklarını da 30 günlük olduğunda kestim zaten çok ince olduğu için kağıt törpüyke düzeltiyordum hafifce