Merhaba kızlar bugün 6 günlük olduk . 3840 gram doğmuştu oğlum 3. Gün 3580 gram 4. Gün 3585 gram çıktı. Doktorum normal dedi ama hafif sarılık başlangıcı var dedi kan aldı kandada sorun çıkmadı sık sık emzirmemi istedi sadece. Ben sık sık emziyorum 2 saati geçirmeden uyandırıp emziriyorum. Sütüm yeterli gayet akıyor gögüslerimden. Ama bazen 3 dk emiyor uyuyor bazen 15 20 dk. Günde 10 kez bez değiştiyoruz. Doyuyor mudur doğru mu yapıyorum bunları daha çok küçük korkuyorum . Bilgili annelerden yorum isterim
-