Ydhk85 bende sezeryan oldum, hastanedeyken gelmiyor sanıyordum mama veriyorduk hemşire geldi ve baktık ki varmış, zaten öyle çok fazla gelmesi saçma olur azar azar geliyor sonra cogaliyor, yani yapar mısınız bilmiyorum ama biz mama verdik de biberon veya benzeri şeyle vermedik. Memeye de alışsın emsin diye siringaya mama çektik, yavaş yavaş göğsüme sıktık ordan emdi zaten bı yandan emdikçe de süt geldi