defnelihayat2812 Doğum gününde nasıl konsept yaptınız anneler? Fotoğraflı yorum yapar mısınız bize de fikir olur🤗
MinnakvLiva defnelihayat2812 ben konsept yapmadım gri mor beyaz tonlarında süsledim ve öyle giyindik 🥰
defnelihayat2812 Aysegul93 pastayı nasıl yapmayı düşünüyorsunuz bebeğime yenilebilir bi pasta yapmak istiyorum
Aysegul93 defnelihayat2812 valla pastayı ben kendim yapamam el becerisi yok bende öyle.pasta işlerinde satın alsam çok pahalı. Foto için strafor bir pasta yapcam öyle yemek için normal bir pasta alcam.
kuzeyyildizi_ Suflee çok pahalıymış 🤦satın aldıysanız siz ne yaptınız süsleri 2 ci el olarak satmayı dusunurmusunuz
Suflee kuzeyyildizi_ susler bana ailt degil Maalesef. Mekan konsept icecekler tabak catal ikram hepsi onlara aitti. En ucuz burasiydi digerleri 6 7 bin dedi
defnelihayat2812 Aysegul93 ben kızımın yiyebileceği bir pasta yapmak istiyorum sonuçta onun doğum günü 😇 biz çekirdek aile olarak kutlayacağız şehir dışında yaşayınca aileler gelemeyecek maalesef