Selam kızlar 15 aylık kızım var kpss sansımı denemek için başvurdum ama babası izin alıcak o gün iki saat sizce bensiz durur mu sürekli memedeyz evde babası baktıgında 5 dk sonra yanıma getiriyor sensiz durmaz die aklım onda napsam bilemiyorum bir de gecmıste panık atak tedavısı gördüm bu ara yenileniyor gbi geliyor ya sınavda olur mu die de takılmıyor değilim ama bir yandan da zaman akıyor son şanslarım oluyor kendimi nasıl motıve edeblrm :(