Ceydasinem Kızlar 3,5 aylık erkek bebeğim var saat üçten dokuza kadar ne uyutabiliyorum ne durdurabiliyorum dokuzda uyutmam ise bir facia olarak oluyor zor uyuyor nerde yapıyorum yanlış gaz sıkıntısı olduğunu düşünmüyorum hasta değil karnı tok alti temiz anlamıyorum bir önerisi olan var mı?
Zuzu Ceydasinem canım hiç canını sıkma ama bebeğin büyük olasılıkla kolik.Bunun zınk diye bir çözümü yok,zamana ve sabıra ihtiyacın var.Ilık bir banyo,hafif masaj,senin kucağın bi nebze azaltabilir.
Ceydasinem MinaMedine koliklik vardi bizde ama suan koliklik oldugunu dusunmuyorum cunku uyutmaya calisinca agliyor normalde durduk yere aglamiyor bizimkisi uykusu geliyor ama uyumakta zorluk cikariyor buda kolikligemi dahil?
Ceydasinem Zuzu koliklik yasadik biliyorum canim ama koliklik oldugunu dusunmuyorum ben cunku durduk yere aglamiyor bizimki durdugu zaman oynuyor konusuyor bizimle iki saat uc saat geciyor uykusu geliyor uyutmak isteyince uykuya dalamayinca sorun yaratiyor
Ceydasinem [bilinmeyen] bunu denedim zamaninda oldu ama artik malum hava sogudugu icin deneyemiyorum koliklik yasadik ama simdi uyutmaya calisinca oyle agliyor normal otur konus sohbet et aglamiyor saatlerce uyanik kalmak istiyor
Arzuayse Ceydasinem aynii ikiniyo ama gazdan degil kakadan die dusunuyorum surekli uyaniyo agliyo sikiyo kendini
Zuzu Ceydasinem hiç uyku penceresi diye bişi duydun mu?Aklıma sadece bu geliyor kolik değilse.Eğer bebeğinin daha önce uykusu geliyorsa ve uyutmuyorsan ya da destekli uyuyorsa uykusu geldiği an uyutmadığın taktirde bebekler yoruluyor ve uykuya geçişi çok zor oluyor.Daha önce uyutmaya çalışsan.Belki böyle bişi olabilir kuzum
Ceydasinem Zuzu ben calisiyorum saat ucte evr geliyorum ikide uyanmis oluyor mesela uc bucukta uyutmaya calisiyorum olmuyor biraz daha oynuyorum dortte deniyorum yine olmuyor boyle boyle aksam ediyoruz 🤦🏼♀️
Zuzu Ceydasinem ah annesi o zaman muhtemel seni özlüyordur.Seninle vakit geçirmek uykudan tatlı geliyorsa demek ki 🙈 ayrılık korkusu yaşıyo olabilir.Eğer uyursam annem gider diye düşünüyordur 😔
Ceydasinem Zuzu oyle bir sey internette okumustum evet ama buna bir cozum bulmak gerek yazik ona da banada zor oluyor 😒
Arzuayse Ceydasinem buara bi huysuzlugu var anlamadim ya emzik ya meme istiyo 5dak uyuyo aglayarak uyaniyo uykulari guzeldi anlayamadim neden boyle