Ay_parcasi ben cok sık emziriyordum dolayısıyla ilk gün 4 kere falan sagdım , doluluk hissi gecene kadar. Sonraki gün 2 ye indirdim, dünde tek sefer sagdım. Size tavsiyem ılık bir duş yapın masaj yapın güzelce o sırada da sağım yapın anca öyle rahatlar. Sonra süt kesilecek zaten. Ama böyle siz mastit olursunuz ya da oradaki sislikler ilerde süt kistlerine dönüşebilir