Nuray23 Araslarcaaa net hatırlamıyorum ama baya bı küçükken bırakmıştım 2 2 buçuk aylık olabilir. yattığı yerden kendisi çıkarıyordu ama şöyleki çok gazlı bı bebek değildi. Kucağıma alıp pıt pıt gaz çıkardığımi çok hatırlamıyorum.
T-annesi Bende merak ediyorum benimki 2 aylık ne zamane kader devam etmem lazım ? Çünkü memede uyuyor ama gazın çıkarınca uykusu kaçıyor