Bebeğim 9 aylık. Sabah 5 gibi kalkıyor. Oyuncakları koyup yanında uzanıyorum. Yanında durmazsam oynamaz. Onun tek başına oyun oynamasına üzülüyorum. Ben kendimde onunla oyun oynama enerjisi yok. Acaba gelişimi etkiler mi? Herkes sürekli bebeği ile gün içinde eğitici şeyler yapar mı? yoksa kendi oynasın modunda mı?