Tosbikkkk benim çocuğumun psikolojisini benden daha çok düşünebileceğinizi sanmıyorum. Çok merak ettiyseniz eğitim için gittim. Çokta keyif aldım, kafa dağıttım. Ve çok mutlu bir şekilde döndüm. Tabiki bu sürede çok özledim, sürekli görüntülü görüştük. Anne oldum diye hayatımı kenara bırakıp tüm her şeyi çocuğa adarsam ben ben olmaktan çıkar robot olurum.
Ayrıca okul öncesi öğretmeniyim ve pedagoğa danışma şansım fazlasıyla mevcut.