4-5 gün önce oğlum küçük ilk arabamdan kafa arkası düştü fışkırır tarzda kustu direk acile gittik ordan bizi farklı acile yönlendirdiler oradaki acildeki doktor 4-5 saat gözlemleyelim dedi temografi çekmek istemedi 13 aylık bebeğim bu arada çünkü ileride kanser riski yüksek diye bizlere zararliyken o kadar bebeklere çok daha zararlı dedi ve çekmedi gözlemleedi her saat başı yemekten dolayı anlık kustugunu düşündüm bende yeni yemişti çünkü ama yine her ihtimale karşı getirilmesi gerekiyor diye düşünüyorum yine bir görsun bebeğinizi rabbim korktugumuza ugratmasin korku versin acılarını gostermesin çok zordu gerçekten ..😔