Hanımlar merhaba Bebeğim 1 ay 20 günlük hastane çıkışında sarılık Olduğu için ve memeyi tam ememediği için kendi sütümü sağıp Biberonla verdim biberon alışkanlığı başladı ama aynı zamanda memeyi de tuttu biberon meme birlikte gidiyordum kendi sütümü sağarak Ama farkettim ki biberona alıştıkça memeyi reddediyor Şu an biberonu kestim ve sürekli meme veriyorum ama doymuyor daha doğrusu doyma emareleri göstermiyor bebeklerinizi ne sıklıkla emziriyorsunuz biberonla çok güzel uyuyordu kesintisiz iki 3 saat sizde durumlar nasıl merak ettim şu an saat başı emziriyorum acaba normal mi Durum böyle olunca emzirmek bana çok zor geldi acaba Sağarak biberonla mı gitsem diye düşünüyorum Gerçekten emzirme süreci çok zormuş Allah hepimizin yardımcısı olsun