Merhaba. Oğlum sadece 1 ay emdi daha sonrasında sütüm kesildi. Şuan 8,5 aylık sütüm kesildiğinden beri similac kullanıyorum çok memnumum. Bizde asla gaz yapmadı ve sağlıklı bir şekilde kilo aldı ne şişirdi nede eksik oldu. Tüm doktor kontrollerinde olması gereken kadar çıkıyor. Kısacası çok memnunum ☺️