Smileyy Kızlar bebeğim 3ay 23 günlük saçlarım öyle dökülüyor ki avuç avuç inanılmaz bir şekilde ve saçlarım kenarlardan baya açıldı 😓psikolojim bozuldu artık önerisi olan var mı ? Sizler nasıl bir süreç geçirdiniz?
Ebrushkaa Smileyy kan ilaçlarını vitaminlerini aliyormusun bnm drum ilaçlarını kullanmaya devam et dedi d vitamini damla decavit vardi iç onlari kullanabilirsin dedi.
31Mvsnannesi68_ Smileyy kestirmekte buldum çareyi bide hindistan cevizi yağı ve zeytinyağıyla bı kür yapı 2 saat o şekilde bekletceksin hem canlanıyor hemde bıraz dökülmesi duruyor
Agness Smileyy kuzum 13 aylik ,hala dökülüyor avuç dolusu ama yerini yenileri alıyor. Heryer bebek saç dolu :) Umarim bigun diner dökülmekten
Jeanne Hepimiz aynı durumdayız.. eğer saçların çok uzunsa lütfen hiç acıma omuz hizasında kestir.. biraz kendine gelsin uzun saç her zaman bebekli bir kadinda bakımı zor ve yükü ağır.. ayrıca bir takviye gıda kullan ✋
bilinmeyenkisi123 Jeanne Çok haklısınız benim saçlarım uzundu. Geçen hafta kestirdim omuz hizamda üstümden yük kalktı oh be dedim resmen . Bir-kac gün önce sağlık ocağına gittim çinko eksikliği olabilir sabah erken gel kan testi yapalım dedi doktor
Zeynepefnan Ben resmen kel olmuştum ama pek takmadım bu durumu, bu arada emziriyorum. Doğumdan 6 ay sonra hiçbir şey yapmadan kendiliğinden saçlarım çıkmaya başladı. Şu an aynaya bakınca bir sürü bebek saçımın olduğunu ve uzamaya başladığını görüyorum.
Gag2408 Ebrushkaa bana da doktor d vitaminine ve vitamine devam et dedi d vitamini içmiyorum da vitamin kullanıyorum magis omega
azra22 bilinmeyenkisi123 bu doktorlar bu garip, dogumdan 3 ay sonra nerdeyse herkeste başlar çünkü hormonlarla alakali normal bi durum, internette bile arastira bilirsiniz, sonra akendigilinden gecicek
aise_kzn Ayni durumdayım insan çok üzülüyor gerçekten bioxcin sampuan bana çok iyi geldi yani baya ciddi oranda azaldı çok şükür
mel- 300ml şampuana bir kapak çam terebentin koyun benim de öyleydi hala daha dökülüyor ama yenileri çıkmaya başladı
Yesim61 Smileyy benimde ön taraflar dan baya döküldü banyo sonrası da avuç avuç saç çıkıyor saçlarımı tararken
allahimsabirver Jeanne 3 yıldır 3 kez geçtim hatta dibe kadar kestim ama hala aynı avuç avuç dökülüyor
Durubebekannesi Smileyy benim 1 yaşında emzirmiyorum da ama kafamda nerdeyse saç kalmayacak banada bir çözüm bulun lütfen neden bu kadar dökülüyor :(
bilgekizinannesi Smileyy benim bebeğim 5 ay 13 günlük felaket dökülüyor. Vitamin de hep kullandım şimdiye kadar devam ediyorum ama nafile. Doktora da gittim 2 kez dermatolojiye. Profesör ikisi de adetin düzene girmesiyle azalacağını normal olduğunu söyledi. Yanlarım benim de açıldı. Siveno serumdan çok memnun olan vardı aldım tek seferde işe yaramadı birkaç kez kullanıcam bakalım. Şampuanıma da çam terebentin ekledim ama hala çok dökülüyor
minikusum22 Anladığım kadarıyla bu saç dökülmesinin bir çözümü yok. Doğal akışına bırakıp hepsinin dökülüp geri çıkmasını bekleyeceğiz 😔
Suflee Smileyy benimde oyleydi doktora gitmeyi dusundum ama birkac aya gecti normale dondu. Dogumdan sonra yasanan dogal bi durummus