Merve1doruk Bebeğim 3 buçuk aylık bir ayindan sonra geceleri 3 4 saatte bir kalkardı emmeye ama üç gundurbsaat başı kalkıyor emiyorda doymuyormu anlamadım mama kullanmiyorum neden böyle bölük uykular mahvetti beni
Busraaltsoy Merve1doruk atak olabilir benim bebegim böyle oldu atak bitmeden diğeri başladı sabaha kadar ayaktayım 5 ay 22 günlük oldu bu atak hala bitmedi ☹
Dondurmalikahve Merve1doruk Emzirmeyi nasıl yapıyorsunuz ? Öncelikle blok emzirme yapın bu arada yukarıda dendiği gibi atak olabilir yada damakları kaşınmaya başlamıştır.
Merve1doruk Busraaltsoy ay bu nasıl atak ya bı bitmedi ve gaz sancilarimiz tüm hızıyla hala devam ediyor bıde bu var ve uyanıkken kucakta gezme isteği napicam böyle bilmiyorum gurbette tek başına olmakda cabasi
Busraaltsoy Merve1doruk zor ya gerçekten bende tek başımayım benimkide kucakta gezmek istiyor ek gida vermeye başladim daha cok gaz oluyor sevimli doslar açıyorum you tube den oyle sakinleştirebiliyorum🙁bağırıyor sesi bile deyisti allah yardım etsin bize en çokta sabır.;)2 aydır atak devam ediyor 1 gün iyi oldu diyorum ertesi gün kötü oluyor😶🙄
Merve1doruk Dondurmalikahve beş dakikadan az emmiyor geceleri bıraksam meme de kalacak gün içinde en fazla on dkka emiyor
Dondurmalikahve Merve1doruk Gündüz aynı memeyi üst üste verin ki son süte ulaşsın, gecede ataktan dolayı duruyordur İnşallah kısa sürer.