ayseasln21 Hanımlar günaydın kızıma dün keçi boynuzu özü aldım azıcık ılık suyla şerbet gibi yapilir mı kahvaltıda içsin diye acil cevap verirseniz çok sevinirim
Eylulllllll ayseasln21 her gün keçiboynuzu özü , pekmezi vermemekte fayda var .soya ürünleri , propolis , polen,keçiboynuzu ürünleri erken ergenliğe sebebiyet verir. Aklınızda olsun.
Deletedmom_71 ayseasln21 canim karadut özü al istersen ben her sabah ondan cay yapıyorum cay diyorum hatta oğluma da bendekine hebeslenmesin hem hemde faydalı şeyler icsin .faydası ise çok fazla netten bak istersen ❤
Akalinbetul_8 ayseasln21 canım ben o dönemde üzüm pekmezi verirdim serbet yapıp 4 yasınd halen içet bişey olmaz bence 60 cc kadar ver dene ona gore devam ederısn
ayseasln21 Akalinbetul_8 Biberon kullanmıyor ama onun ayarını nasıl yapıcam kaç kaşık koymalıyım ne kadar su koymalıyım
Deletedmom_23 ayseasln21 Ben her gün keçiboynuzu pekmezi veriyorum bir tatlı kaşığı. 1 yaşında Hem de acayip iştah açıyor
Aysegul93 ayseasln21 her gün vermeyin ben üzüm pekmezi veriyorum göz kararı ayarlıyorum miktari 9 aylık
ayseasln21 Aysegul93 çok teşekkür ediyorum zaten sevmedi bende ara ara sabah veya akşam 1 çay kasiği yediririm diye düşündüm