Merhaba kizlar normal doğum yaptım 52 gün oldu doğumdan 10 gün sonra dönerken hızlı mi döndüm naptıysam belimden ses geldi öyle kaldım ağladım yerimden oynayamadım sonra geçti ama o günden beri belimbahriyo ve şiddeti git gide artiyo omuzlarim boynum ve alt tarafları agriyo öyle böyle değil yataktan zor kalkıyorum ama doktorlarda bişey yapamiyo emzirdigim için evde neler yapabilirim çok kötüyüm kızımı kucağıma alırken bile zorlanıyorum ama almak zorundayım 😞