Merhaba05 cok iyi anliyorum sizi, birde ikinci cocugum böyleydi, 3 yasindaki oglum. Neler cektim neler ama moralinizi yüksek tutun, mutlaka azalacak hatta sükür edeceksiniz. Bu kadar emmdigi icin sütünüz cok bol olur. Bendede öyleydi. Suan cok slk emiyor ama yakinda aralari uzadimi gögüsünüz fazlasiyla dolacak, mutlaka o zamanlar sütünüzü sagip dolaba atin rahatsizlik vermesin diye.
2 bucuk ayimizi doldurdukdan sonra benim bebisim ne yazikki emmeyi birakti hatta beslenmeyk red ediyor 3 aydir. Keske o günlere dönebilsem diyorum.