1 yaşında oğlum oynarken bı anda kusuyor fışkırarak değil ayaktayken bı anda yere poposunun üstüne oturunca kusuyor bı anda 4 5 kere dir oluyot normal mi acaba doktora goturucem artk 1 oldu 2 oldu endiselenmedim ama şimdi korkmaya başladım çocuk doktoruna goturucem yine değil mi bilgisi olan var mı