Merhaba anneler, bebeğim 5 ay 18 günlük doktor tavsiyesiyle 5.ayı doldurduğundan beri tadımlara başladık fakat bebeğim Perşembe gününden beri kakasını yapmıyor normalde her gün yapan bir bebek cuma cumartesi günleri ise sert ve azıcık kaka yaptı yani normalde yaptığı gibi sıvı formda değil ve yapmak için ıkınıyor sanırsınız baya yaptı ama küçücük yapıyor. Yarına randevu aldım doktora götüreceğim sorum şu bu kadar küçük bebeklere kabız için ne yapıyorlar?