Tgbtgr Merhaba kızlar bebegim 3 gun sonra 6 aylik olacak ve doğduğundan beri hipp kullanıyoruz. Artık maddi olarak zorlamaya başladı. Hangi mamaya gecsem kabiz vs yapmaz bilginiz varmi ?
minikordek Tgbtgr bebelac gold a geçmiştim ben hipp ten bebeğim sevmişti tadını gaz kabızlık da yapmadı. Ama bebeğimin boğazları şişti iştahı hiç yok artık içmiyor hastalığa bağlıyorum başta severek içmişti deneyebilirsinz
Dilruba_1 Şu an piyasadaki en ucuz mama bebelac sanırım diğerleri 200 e dayandı Ama golden goat tavsiye ederim temiz içerikli
Teusa Dilruba_1 bir kaç ay once almıştım ben de o zaman bayağı kusuyordu sanki tetikledi keçi sütü gibi geldi diye bida almadim. Şimdi hipp kullanıyoruz da keçi sütü daha mı iyi ki ya..bu mamalara hiç guvenesim yok ama.mecburuz iste
Dilruba_1 Aysegul93 e ona bakarsan bebelac aptamilden daha uygun sende aptamil yazmışsın Ben bebelac ucuz diye belirttim zaten
Aysegul93 Dilruba_1 bebelac tadı kötü genelde reddediyorlar bebelacı beğenmediğim için aptamili yazdım hemde hippten uygun .
Dilruba_1 Aysegul93 aptamilde çok şekerli bir ara kullanmıştım Palm yağı vs de var sanırım içinde ama iyi kilo aldırıyor o bir gerçek
Aysegul93 Dilruba_1 hippte bebeğim doymuyordu kilo alımı da 3 4 ay hiç olmadı .iki aya yaklaştı aptamile geçtim bu yüzden. 300 gr flan almıştı son ayda
gmzshn Tgbtgr bende hipp kullanıyordum artık her hafta 4-5 kutu mama gidiyor evolvia ya mamaya geçtim içeriği de güzel bebeğimde içiyor bebeğim 5 haftalık hatta. Hippde Palm yağı da vardı. Evolviaya e bebekte 1kg 200 TL
birmelekannesiiiiii Tgbtgr Bebelac gold kullanıyorum eczanede 145 lira kabızlık vs. yaşamadım kilo alımı da gayet iyi
SCerenY Tgbtgr biz hipp kullanırken minnoşcuk kabız olmuştu aptamil comformile geçmiştik çok güzel bir mama. Fiyat olarak hippten farklı mı bilmiyorum ama