Aynısı bizde de vardı. Sütümü damlattım geçmedi. Doktorun yazdığı damlayı kullandık gene geçmedi. Sürekli siliyordum temizliyordum geçmiyordu. Bi yakınım pamuğu çayın demiyle hafif ıslatıp silmemi söyledi. 2 gün üst üste yaptım anında geçti.Birdaha da çapaklanmadı veya sulanmadı.