Kızım için normalde alerjik mama kullanıyordum ama emziriyordum da. Alerjisi olup olmadığı kesin değildi ,sonra doktor mamayı kesebilir siniz dedi bıraktık. 1 aydır sadece emiyor fakat normalde bir sıkıntı yokken sadece emzirme sırasında midesinde gurul gurul sesler geliyor ve çok huysuzlanip ağlıyor. Sebebi ne olabilir sizce ? Bilen birisi aydınlatabilir mi? 😕