Merhaba annelerim . 4.ay atağındayız ve zorlu geçiyor . Sadece uyurken emzik veriyordum ve hep emzikle uyumaya alışık fakat emziği ağzına almıyor dudaklarını kilitleyip kafasını sağa sola çevirip ağlıyor. Doğal olarak uykuya geçemiyor . Sonradan emzik reddi yaşayan var mı böyle neden oldu acaba bi fikri olan var mı ?