mavigiller Nazli0242 ben phlips avent kullanıyorum memnunum lansinoh da öneri duydum araştırmak lazim
Tubikim Nazli0242, lansinohla bir sene sağım yaptım çekiş gücü de gayet iyi, avent de aynı şekilde ikisinden birini tercih edebilirsin
ipek_dfn22 Nazli0242 herkesin vücudu farklı canım o biraz şans işi. Ben lansinoh aldım 5 dk bile kullanamadim direk yara yaptı bebegimde sürekli emmek istiyodu çok zorlandım aglayarak emziriyodum..
knci_18 Weewell wpt250 çift pompalı kullandım asla önermem bir süre sonra çekmiyo en azından önermeyeceğimi söyleyeyim dedim 😅
omerinannesi_2705 Nazli0242 kiwi marka almıştım a101den. Pahalı markalara para vermeye hiç gerek yok oldukça güçlü çekiyordu ☺️ ve minicik olduğu için taşıması kolay 🌺
Wanderlust Nazli0242 philips avent kullandim cok memnun kaldim ckeis gucu iyi ve hic acitmadan yara yapmadan sagim yapiyordu 5 aylikken ise dondugum icin cok da sik kullandm oneririm
Mcnkarsel Nazli0242 sağaraj besliyorum ve pompa benim için cok cok önemli. Mamajoo dan cok memnunum. Kesinlikle öneririm