Kızım 23 aylık bu 3 gündür geceleri hep huzursuz yatıramıyorum bezini tutup ağlıyor bezinde bişey yok ne bi pişik ne bi kanama idrarda da bişey yok gün içinde de hiç bişey yok ama geceleri sallarken ayağımda bacaklarını sıkıştırıyor bezini tutup bazen çok ağladığı oluyor yıkıyorum siliyorum krem de sürüyorum anlamadım neden böyle olduğunu enfeksiyon yaşayanlar böyle sıkıntılar yaşadınız mı ya da başına böyle bişey gelen varmı ?