asiltonunmommysi Zeynossunannisi daha günlük bebekken akardı bizimki akmaması garip geldi, sağlıklı mı değil mi bilmiyorum şaşırtıcı sadece benim açımdan doğduğundan beri gördüğüm için. Böyle çok çok ağladığında da mı akmaz bugüne kadar hiç mi akmadı
Linaduygu Zeynossunannisi gerçekten ağlamıyor olabilir size birşey yaptırmak istiyorsa öyle bir ağlama ise gelmemesi normal
mucizem_200921 Zeynossunannisi yani benim oğlumunfs önce akmazdı çok götürdüm bi sorun çıkmadı sonra TM herşeyi kavradığında yani 11 aylık felan iken artık göz yaşı akıyordu ben de korkmuştum
sarmaliklahana Zeynossunannisi bneım kızımın dogdugu günden beri akar. Şimdi 16 aylık arada numara yapıyor mızmızlanıyor onda bile şapır şapır noldu ya dıyoruz gören der bu cocuk saatlerdir ağlıyor. Anında yani 🥴 Akmama durumunu bilmiyorum ama