Selin3561 ben anlamıştım ama şöyle ilk oğlumda 1 hafta ayağa kalkamadım her kalkmada ve yürümede kasıklarıma sancı vuruyordu şiddetli ishal ve karın ağrısı vardı. İkinci de de öyle oldu inşallah değilimdir ben bu anı hatırlıyorum derken evet gerçekten hamileydim. Kan tahlilin de bile çıkmadı ay dolduktan sonra çıktı. Doktor bile sen nasıl anladın kese bile yeni oluşuyor demişti 😅