İyi akşamlar anneler 22 yaşında bir genç anneyim kızım 5 aylık olacak 2 gün sonra ve 6 ay olunca emzirmeyi bırakmak istiyorum çok tükendim ne biberon alıyor ne emzik çok zorlanıyorum nasıl yapacağımı bilmiyorum.. Ve 1 Aydır geceleri yatan bebeğin 1 aydır geceleri bana zindan ediyor bekliyorum düzelmesi için ama sizce şimdi uyku eğitimi vermek mantıklı olur mu işe yarar mı ?
Teşekkür ederim cevaplarıınız için şimdiden