szeyz Merhaba bebegim 13 gunluk ve burnu tikanik , burun aspiratörü ile cekiyorum ama 1 saate yine tikaniyor etkili bir cozumu olan varmidir ?
EsraElisa szeyz canm hastaneye götür orda açarlar o aleti çok kullanma yara yapabilir ama okadar sık tıkanma bence belki sne öyle sanıyorsun dur bebeklerin nefes almaları biraz farklıdır hurıltılı şekikdede alırlar istersen flaşla bak içine dolumu değilmi diye
DenizinAnnesj szeyz etkili cozum malesef yok benimde bebegim 1 haftalıkken öyle oldu yenidogan bebeklerde oluyomus burun tıkanıklığı bende serum fizyolojik sıkıp ardindan aspiratörle cekerdim 2 hafta uğraştım tam 2 haftada duzelmisti bebeğim
sumeyyepy Biz bu şekilde yapalı rahatız gün içinde sık sık yapıyoruz tikandikca emzirme öncesi, burun aspiratöru günde bir kez falan kullanıyoruz burun yıkayınca nemliyken o kadar sık kullanmak burun kılcallarini dokuları zedeleyebilir, geçmiş olsun 🌷
mamanveutdormir sumeyyepy kesinlikle bu şekilde temizleme acayip rahatlatıyor bebekleri sık sık her emzirme öncesi uyku öncesi yap günde 10-15 kere yap gerekirse atsın o balgam iltihap her neyse işte ciğere inerse sıkıntı çünkü
sumeyyepy Bebeğiniz daha çok küçük olduğu için her burun deliği için 1 ml yaparak başlayın biz yetmedikce artırdık 44 gunluguz ikişer ml yapıyoruz doktorumuz sorun gormedi
sumeyyepy Bir de buhar makinesi düşünebilirsiniz oda kuru olduğu muddetce tıkanma olacaktır, ben de en yakın zamanda almayı düşünüyorum
EsraElisa szeyz yeşil mi niye öyle ki Bi Dr sorun isterseniz yada ben herşeyi abartıyorum ya nolsa Dr diyorum ama bizim Dr o aleti kullanmayın demişti yara yapıyo bende hiç almamıştım
elagozlu35 Sümük yeşilse doktora gidin artmadan bizimki şuan aynı şekilde ama şeffaf bende götürcem 1 kere cigere indi artık korkuyorum geçmiş olsun ah bebekler hasta olmasa ya