500 gram çok normal onun altı anormal tüm doktorlar bunu söylüyor sağlık ocağındaki ebeden tutunda devlet hastanesi yada özel hastane doktorlarıda dahil sadece anne sütü yani memele beslenen bebekler için normal bi durum benimde kızım sadece meme emiyor her ay 1 kilo ve üzeri alan çocuk bu ay 600 gram almış ve doktorumuz çok normal dedi o yüzden bir problem yok bence ☺️