Merhaba anneler, ben markete çalışıyorum iş yerinde palet çekerken düştüm kuyruk sokumunda dönme olmuş dedi doktor 1 hafta eapor verdi rapor bitince 3 gün çalıştım ama çalışmadım 15 gün daha rapor kullandım yıllık izin falan derken aşağı yukarı 35 gün oldu ayın 1 iş basi ama hala acısı geçmedi oturamıyorum çok ayakta kalamıyorum doktor zaten 2 aya anca demişti. Başına gelen varmi ? İyileşme süreci nasıl oldu. Isi mi bıraksam ne yapsam böyle daha ağrır mı ki bilemedim.