Kızlar her emzirmeden sonra gazını almak icin omzuma alıyorum ama bazen hiç gaz çıkarmıyor. 10 -15 dk uğraşıyorum artık ovalamaktan yavrumun canı acıyacak. Yatırıyorum bazen gaz sorunu çekiyor uykusunda bazende mışıl mışıl uyuyor. Şimdi sorum şu her emzirmeden sonra gaz çıkar mı? Yani emme bitti illa gazı oluyor mu?