Guneyli_elif benim bildiğine göre o doğum şişliği varmış onu vermiş ondan kilo alımı az görünüyor .sutunuzde dert etmeyin benimde ilk ay öyleydi yarım saat en aşağı tek göğüsumu emiyordu her emdirmemde iki gogsumu veriyordum az geldiği için memede uzun sürüyormuş her bebek bir değil ilk cocugumuz sizin bebeğiniz gibi az almıştı 2. Bebeğim 2 ay 10 günlük ilk ay 2 kilo aldı 2 ay 800 grm aldı halbuki 2. Ay sütüm daha fazlaydı .