Kızlar öncelikle hepinize iyi geceler.
Sorum şu 2019 da doğum yaptım doğum sonrası adet döneminin belli bir süre sasacagini zaten biliyordum fakat bir türlü bu zaman olmuş hala bir düzelme olmadı onun yanı sıra bu ay da geçen aya göre hemde fazla kanama hemde çok ağrılı geçiyor düşünün oturamiyorum sanki içime doğru birşey batıyormus gibi hissediyorum çok afedersiniz fazlasıyla da pıhtı oluyor bunun sebebi nedir aranızda benim gibi bu durumu yaşayan var mı 3 senedir kadın doğum doktoru yüzü de görmedim açıkçası birazda çekiniyorum ben ne yapmaliyim doktora gitmeli miyim şimdiden hepinize çok teşekkür ederim eksik olmayin..